Yokohama

Jaapani firma Yokohama on liider uute tehnoloogiate ja innovaatiliste ideede rehviturule viimise alal. Tegu on maailma ühe suurema rehvitootjaga, kes valmistab ja müüb premium-klassi rehve juba üle 100 aasta.

Alates oma tegevuse alustamisest 1917. aastal on Yokohama rehvide tootmisel lähtunud kõige kõrgematest kvaliteedinõuetest, kasutades kõige moodsamaid tehnoloogiaid

OLEMUSELT SUUREPÄRANE

Yokohama 1992. aastal välja töötatud firmafilosoofia kohaselt on ettevõtte peamine eesmärk tõhustada kogu planeedi inimeste igapäevast elu, kasutades progressiivseid tehnoloogiaid ja luues tarvilikke tooteid. Nii parandatakse ka inimeste elukvaliteeti ja suurendatakse heaolu. Yokohama moto on „Olemuselt suurepärane“ (Excellence by Nature)

TEADUSLIK LÄHENEMINE REHVIDE TOOTMISELE

Yokohama rehvid töötatakse välja teadusuuringute keskuses RADIC. Uusi ja tõhusaid materjale otsides kasutavad ettevõtte insenerid superarvuteid ning selliseid vahendeid nagu elektronmikroskoobid, elektronspektroskoobid ja magnetresonants-spektromeetrid. Nii võivad kõik kasutajad olla kindlad Yokohama rehvide veatus kvaliteedis.

APELSINIÕLI KASUTAMINE

Apelsiniõli lisamisel kummisegule paraneb rehvide energiatõhusus, kasutusiga ja pidurdusomadused. See on üks kõige kleepuvamaid aineid maailmas ning seda saadakse tõepoolest apelsinikoorest. Seetõttu sisaldavad apelsiniõli peaaegu kõik Yokohama uued rehvimudelid.

SPORDI TOETAMINE

Yokohama toetab paljusid spordialasid: jalgpalli, hokit, korvpalli, mitmesuguseid vastupidavusvõistlusi ning muidugi rallit, võidu- ja maastikusõitu. Firma eraldab toetuseid eri viisidel – sponsides kogu üritust või konkreetseid meeskondi, varustades rehvidega ning samuti töötades välja ja juurutades tõhusaid viise sportrehvide kasutamiseks.